Tipsar

Jag tänkte tipsa er om 2 filmer som jag sett nu i veckan som jag tyckt varit grymt bra.
 
The lucky one - Huvudrollen i filmen är Zac Eafron. Han har precis fått komma hem till sin familj igen efter att varit med i krig när han vad soldat, han var typ den enda som överlevde? Iallafall under ett av krigen så hittade han en bild på en tjej och när han kom hem till sin stad igen så började han leta efter den där tjejen och sen hittar han henne och de händer massa saker osv. Den var verkligen galet bra, sorlig, rolig, romantisk och allt.
 
Project X - Den var sjukt bra! Handlar om 3 killar som är skolans nördar och dom har typ bara varann. En av killarnas föräldrar ska åka bort under helgen när hans födelsedag är och killarna bestämmer sig för att ordna en fest hemma hos han som fyller år. Hela festen blir kaos. Polisen kommer dit, festen hamnar på teve, det börjar brinna och typ över 5000 personer kommer till festen. Hahahah jag garvade typ igenom hela filmen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0