Lär känna mig

Nu har jag raderat alla inlägg och tänkte börja om på nytt.
 
Jag heter Felicia, men nästan alla jag känner säger fillan. Jag är född 1996, och fyller sexton år den 15 augusti, börjar gymnasiet nu efter sommaren och det ska bli sjukt najs. Jag är väldigt spontan och hatar att planera för långt fram, gillar mest att ta dagen som den kommer och inte tänka så mycket. 
På fritiden så umgås jag med mina fina vänner, shoppar, festar och allt som en vanlig tonåring gör. Jag hoppas att ni börjar läsa här och om ni har något på hjärtat så är det bara att kommentera. Jag svarar alltid på era frågor!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer väskan från? :)

2012-07-09 @ 00:33:46
Postat av: moa&hanna

Helo. Himla fin blogg måste jag säga :) Kolla gärna in vår nystartade modeblogg. Kram.

2012-07-11 @ 11:13:14
URL: http://trendbook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0